05 de novembre 2008

Comencem el viatge





Esteu a punt d´iniciar un recorregut per diferents racons del nostre planeta. Travessarem deserts, creuarem rius, sobrevolarem serralades, coneixerem altres formes de viure... però per fer-ho necessitem una motxil.la plena d´entusiasme i ganes de conèixer cultures i indrets propers i allunyats, estranys i familiars, calorosos i freds, solitaris i superpoblats...

Benvinguts a aquest apassionant viatge.


Comencem per ubicar-nos. El nostre planeta té una forma semiesfèrica i a l´hora de convertir aquesta forma corba en una superfícia plana per tal d´elaborar mapes s´han utilitzat diferents tipus de projecció. Pots veure´n alguns exemples en el següent video:

video

6 comentaris:

  1. Hola
    A mi m'agrada molt la teva foto també.
    Sembla molt interessant la teva proposta de viatge.
    Començaré a preparar la motxilla.

    ResponElimina
  2. Benvinguda al tour! Com més serem més riurem!!

    ResponElimina
  3. M´apunto i espero que podem desconectar d´aquesta rutina.

    ResponElimina
  4. Hola Gemma!
    El viatge que proposes em sembla molt interessant, jo també vull coneixer indrets nous!

    ResponElimina
  5. Jo no sé d´on treus tant de temps per fer feina...

    ResponElimina
  6. Natàlia, el secret del meu temps: només m´he de cuidar de mi mateixa. No tinc fills i al meu amor li dedico ben poc temps...

    ResponElimina

Què en penses? Pots aportar alguna informació més?